Starfleet Canada

Starfleet Canada (SC) have been founded on August 26th 2008 (2408). A Federation fleet created for the newly upcoming Star Trek Game which is called Star Trek: On-line! Please, feel free to look around and enjoy your stay. with us!

HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

----------------Fleet status:----------- 
Starfleet Canada: Condition Green ACTIVE & PLAYING STAR TREK ONLINE!

The recruitment is everyone responsibility. PLAY THE GAME! SPEND TIME WITH US! CHAT IN-GAME! RECRUIT! EXCHANGE! ASSIST! DO MISSIONS TOGETHER! GREAT GAME EXPERIENCE! It would help us grow. Go to our thread in STO forums to bring us up to the front page! COME PLAY WITH US NOW! http://forums.startrekonline.com/showthread.php?p=1760999#post1760999

JOIN THE FLEET! COME PLAY WITH US! OUR DREAM OF A FLEET IS AN ON GOING WORK IN PROGRESS & STILL IS ON TRACK. http://STARTREKONLINE.COM

Share | 

Atari, Cryptic and Microsoft XBOX 360(Department) for STO & CO *Official X360 petition*

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
FrankieDoo
Premier Ministre
Premier Ministre

Male
Number of posts : 345
Registration date : 2008-08-27

PostSubject: Atari, Cryptic and Microsoft XBOX 360(Department) for STO & CO *Official X360 petition*   Fri Jan 15 2010, 22:22

Greetings to Atari, Cryptic Studios, Microsoft Canada & Worldwide XBOX 360,

I, Prime Minister of Starfleet Canada hereby open a worldwide petition & movement to help Star Trek: ON-LINE & Champions ON_LINE get a friendly push toward their respective release on the 360 Console system as promised. I am here on behalf of the entire XBOX community to support the XBOX 360 release of these two marvellous games.

This official message will be posted on your respective forums in both languages. I’m asking every XBOX 360 owners or fan for your help. Help me! Together, we will bring these into the light. I am NOT quite sure yet if I will be playing STO on my computer. I have bought three copies of the game. However, I’m still thinking what to do. Will I open my game box? If I do that; I won’t be able to return it. Then again, hardcore Star Trek fan since 1992 I’m NOT entirely ready to return it. It is a fine piece of work & collectible item.

I’ve been in Beta for at least since the end of November, after my surgery. What I’ve seen, learned and experienced is quite fantastic. The Star Trek feeling is there and will keep fans busy for quite sometime. If you support this cause, please input your forum name & X360 gamer tag here. Like this:

Forum name: FrankieDoo
XBL gamer tag : FrankieDooSpace

I am going to update my thread with all of you who is going to support us.

This place is not for PC users. But, in all movement; there are supporters & sympathizers. If you support our cause; you may be allowed to post.

Question to DEV’s: If I open my STO PC version box to play with; will this effect my account or subscription if I transfer my interest into the XBOX 360 STO CE?

You must also know I got very angry and tired of PC gaming in 2006 because of bugs or PC incompatibility wasn’t designed for gaming, when I bought Star Trek legacy (PC Version). When I heard that there was a XBOX 360 release of the game. I got highly interested. I dumped my computer and set out my priority to the XBOX 360. I didn’t have a recent console until then. The balance of power changed in a instant. I got the 360 & Star Trek: Legacy. All other priorities were set aside. What only matters to me back then was the 360 and this game. I also bought that; because one of my friends got one and that the controller didn’t give me pain inside my hands. The end of the story has lead to Star Trek Legacy is the only game that I cared to have 1000 / 1000 completed.

So, please Atari, Cryptic and Microsoft X360 Canada & worldwide. Make our dreams come true and replace STL XBOX 360 servers by an enhanced STO one & another one for CO. If you make it for that console; I will buy a lifetime subscription for the X360 STO CE version.

I give you my best regards,
\\// Live long and prosper!
Soval

--------------------------------------------------------------------

Bonjour à Atari, Cryptique Studios, Microsoft Canada & XBOX 360 du monde entier,

Je, Premier Ministre de Starfleet Canada, par la présente, ouvre une pétition & un mouvement pour aider Star Trek ON-LINE & Champions ON-LINE. Une petite poussée amicale vers ses sorties respectives sur la 360 comme il a été promis. Je suis ici au nom de la communauté XBOX tout entier afin d’apporter mon soutien à la sortie de ces deux jeux merveilleux sur la console XBOX 360.

Ce message sera diffusé sur vos babillards respectifs en deux langues. Je demande à tous les propriétaires de cette console et/ou les fans de celle-ci de bien vouloir apporter votre soutien à cette cause dévouée. Aidez-moi! Ensembles, nous apporterons ceux-ci vers la lumière. Je ne suis toujours PAS encore vraiment certain; si je vais jouer à STO sur mon ordinateur. J’ai acheté trois copies de ce jeu. Cependant, je réfléchi toujours à ceci. Vais-je ouvrir ma boîte de jeu? Si je fais ça, je ne pourrai plus retourner cette marchandise. Mais encore, étant un fanatique extrêmement mordu de Star Trek depuis 1992, je ne suis pas entièrement prêt à le retourner au magasin. C’est une pièce de collection en or ainsi qu’un travail en or.

J’ai été admit à la béta en fin novembre après mon opération. Ce que j’ai vu et connu comme expérience est assez fantastique. Le Star Trek « feeling » est assurément présent et occuperont les fans pour un bon moment. Si vous supportez cette cause; S.V.P veuillez insérer votre nom de forum ainsi que votre code de joueur (gamertag) XBOX LIVE. Comme ceci :

Nom du forum : FrankieDoo
Code de joueur (Gamer tag) XBL : FrankieDooSpace

Je mettrai ce sujet à jour avec les informations des personnes qui nous supporteront. Cet endroit n’est pas pour les utilisateurs de PC. Mais dans tout mouvement commun; il y a des partisans et sympathisants. Si vous êtes partisans, vous serez autorisés à répondre.

Question pour les DEV’s : Si j’ouvre ma version PC de STO pour jouer avec; Est-ce que cela affectera mon compte ou mon abonnement si j’achète la version Collectionneur XBOX 360 de STO?

Vous devez également savoir que j’ai été vraiment très frustré des jeux PC en 2006 à cause des bugs ou des incompatibilités de l’ordinateur. Il n’est pas conçu pour les jeux lorsque, j’ai acheté Star Trek Legacy (PC). Lorsque, j’ai apprit qu’il sortirait sur la 360, j’ai été extrêmement intéressé. J’ai laissé tomber mon ordinateur et accentuer mes priorités sur la 360. Je n’avais pas posséder de consoles récentes jusqu’à ce moment là. La balance du pouvoir s’est renversée en un instant. J’avais cette console ainsi que le jeu STL. Toutes les autres priorités ont été mise de côté. Tout ce qui importait dans ce moment passé était la 360 et ce jeu. J’ai aussi acheté ce jeu car, j’avais un de mes amis l’avait et que les manettes ne me faisaient pas mal à l’intérieur de mes mains. La fin de l’histoire a conduit vers le seule jeu où j’apportais une importance capital d’être complété à 1000 / 1000.

Alors, S’il vous plaît, Atari, Cryptique Studios, Microsoft Canada XBOX 360 et du monde entier, Faites que nos rêves soient exhaussés. Remplacez les serveurs de STL X360 par des serveurs améliorés pour STO et un autre pour CO. Si vous faites cela, j’achèterai un abonnement à vie pour la version EC STO X360.

Recevez, Madame, Monsieur et compagnies, mes remerciements anticipés pour l’attention que vous porterez à ce message et mes salutations distinguées.

\\// Longue vie et prospérité!
Soval

« Un jour, quelqu'un m'a dit que le temps était un prédateur qui traquait tous nos vies.
Mais, je crois plutôt que le temps est un compagnon qui nous suit dans notre voyage, et nous rappelle de chérir tous les moments, parce qu'ils ne reviendront jamais. »
- Capitaine Jean-Luc Picard -

Back to top Go down
View user profile http://www.hitbox.tv/FrankieDooSpace

Atari, Cryptic and Microsoft XBOX 360(Department) for STO & CO *Official X360 petition*
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Microsoft Admits Xbox One Was an Epic Failure!
» xbox 360 microsoft wheel
» Forza 4 VIP Membership is now up for sale by Microsoft at XBOX Game Store
» Microsoft Puts a Date on Free Xbox Live Gold Games
» Minecraft is coming too Xbox Live Arcade.