QuasarWalker Registered (forum only)
 Number of posts: 2 Location: Quebec City Registration date: 2010-12-07
 | Subject: Too Inactive Tue Dec 07 2010, 21:11 | |
| Since the fleet doesn't seem very active, I will withdraw my application. Thank you and I wish you luck. |
|
FrankieDoo Premier Ministre

Number of posts: 323 Location: Gatineau, Québec, Canada Registration date: 2008-08-27
 | Subject: Re: Too Inactive Mon Dec 27 2010, 10:24 | |
| | QuasarWalker wrote: | | Since the fleet doesn't seem very active, I will withdraw my application. Thank you and I wish you luck. | <<<<
We are sorry, but our forums are NOT the center of activity of the fleet. If you really play STO, you will see us online in-game. If you do NOT play the game, you will NOT see us. _________________ - Soval - « Un jour, quelqu'un m'a dit que le temps était un prédateur qui traquait tous nos vies. Mais, je crois plutôt que le temps est un compagnon qui nous suit dans notre voyage, et nous rappelle de chérir tous les moments, parce qu'ils ne reviendront jamais. » - Capitaine Jean-Luc Picard -   |
|
QuasarWalker Registered (forum only)
 Number of posts: 2 Location: Quebec City Registration date: 2010-12-07
 | Subject: Re: Too Inactive Mon Dec 27 2010, 16:12 | |
| I am playing STO and found a fleet already. Happy Holidays! |
|
FrankieDoo Premier Ministre

Number of posts: 323 Location: Gatineau, Québec, Canada Registration date: 2008-08-27
 | Subject: Re: Too Inactive Wed Dec 29 2010, 12:56 | |
| | QuasarWalker wrote: | | I am playing STO and found a fleet already. Happy Holidays! |
Alright then._________________ - Soval - « Un jour, quelqu'un m'a dit que le temps était un prédateur qui traquait tous nos vies. Mais, je crois plutôt que le temps est un compagnon qui nous suit dans notre voyage, et nous rappelle de chérir tous les moments, parce qu'ils ne reviendront jamais. » - Capitaine Jean-Luc Picard -   |
|